Sayfalar

4 Haziran 2016 Cumartesi

Süleyman Oruç - Kader (Elektro bağlamalı süper damar)





Süleyman Oruç - Kader (Elektro bağlamalı süper damar)


Merhaba arkadaşlar. Bugün sizler için yine Süleyman Oruç'un en sevilen en damar şarkılarından birini paylaşıyorum. Elektro bağlaması ve yanık sesiyle birbirinden güzel yorumlara imza atan Süleyman Oruç bu eserde yine ustalığını konuşturmuş.


Muhteşem yorumu ve muhteşem sesiyle seslendirdiği her esere ayrı bir renk katan Süleyman Oruç, daha önce Ferdi Tayfur'un seslendirdiği bu eseri de en iyi şekilde icra etmiş. Keyifli dinlemeler.

Süleyman Oruç - Kader şarkı sözleri


Ayrılık içinde,bir gece gibi,
Aldıkça alıyor yoluna beni.
Peşimde yalnuklık,bir gölge gibi,
Taktıkça takıyor koluna beni.

Yıllar var sevincim
neşem kaybolmuş,
Yıllar var ümidim sararmış,solmuş.

Kaderim önümde kılavuz olmuş.
Vurdukça vuruyor yerlere beni.
Kader,kader vurma artık yeter Yerlere beni.

Her gönül bilmem ki böylemi sever?
Her aşık bilmem ki böylemi özler?
Vefasız sevgilim taştan da beter,
Attıkça atıyor yerlere beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder